Mamma det är en..

Olika bortförklaringar om man vill slippa att städa upp alla leksaker som man släng i hela rummet:

"Mamma det är ett spöka i mitt rum!"
"Mamma det är en katt i mitt rum"
"Mamma det är en kanin i mitt rum"
"Mamma leksakerna får inte plats i lådorna"


Oscar hittar på massa saker bara för att slippa. Han sa något som var så roligt, det var en av anledningarna till att jag skulle skriva detta inlägget. Men när jag väl börjat skriva så hade ju givetvis meningen han sa om städningen försvunnit ut ur mitt huvud.

Kommentarer
Postat av: elfina

åh, väntar ni er 3:e då? är grabbarna tvillingar?

din blogg ser härlig ut, titta gärna förbi mig och va med i veckans blogg så kan du få en länkning och beskrivning av din blogg!

2011-08-19 @ 14:31:18
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0