Inte OK

Jag älskar verkligen era underbara kommentarer!
Men om det är någonting jag inte tål är det spam kommentarer!
Ni är säkert flera bloggare som håller med mig om detta. Alla är absolut välkomna att kommentera osv. Men när det börjar se ut såhär blir jag ganska less.



Du får ursäkta mig "bala" men detta är inte ok. Det hade räckt med ett inlägg.
Jag ser IP adressen och vet att alla dessa kommentarer är skickad av en och samma person.
Du får jättegärna fortsätta kommentera i min blogg. Men inte på det här viset.

För att svara lite på dina frågor med. Det är kul att du gillar min blogg, och uppskattar att jag har tävlingar.
Min blogg handlar mest om barn och livet som småbarnsförälder, och de tävlingar som kommer hållas är mest inriktade till små barn.
Ang. det jag lottar ut så är det jag själv som lägger mina pengar, och min energi på att sy sakerna. Min blogg är liten och har inte många läsare, och jag har inga som helst sponsorer. Gör detta eftersom jag tycker att det är roligt.
Att lotta ut 3-5 saker samtidigt eller att sy något så stort och komplicerat som en åkpåse ligger tyvärr utom vad jag tycker är ok.

Nåja, det var väll det jag ville ha sagt. Vänligt men bestämt.

Vill än en gång tacka alla för era underbara kommentarer. Och jag vill gärna veta vad ni tycker och vad ni tänker.
Det är mycket er förtjänst att jag fortsätter att blogga


Kommentarer
Postat av: michaela med bebis

hon är verkligen förtjust i tävlingar den tjejen ;)

2011-08-26 @ 17:04:42
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: frida

Ja verkligen, de blir så tyst. De e skönt första timmarna me lite lugn hehe.. men sen börjar jag faktiskt sakna honom :P Men han behöver ju den tiden me sin pappa å ja behöver ju lite egen tid emellanåt oxå :)

Nej men usch din stackare, hoppas de blir bättre så du får gå ut:)!!



Såna kommentarer e ju så jobbiga!

Och andra kommentarer jag tycker är jobbiga är ex, Hej hur mår du? kolla min blogg!!!

Eller vilken fin blogg du har, kolla min!!

Jisses ja kollar väl i dom bloggarna jag vill å såna kommentarer fångar inte mitt intresse. Finns ju inget personlig i dom alls, säkert såna som bara klickar sej in å läser ett inlägg å sen skriver fin blogg :p ja brukar inte ens godkänna dom kommentarerna :P



Ha en toppen helg!! Å krya nu på dej!!!

Kramar !

2011-08-26 @ 17:21:07
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Anna-mamma till Vincent

Tycker du gör helt rätt i att skriva detta. Förstår att du inte tycker det är acceptabelt. Kram på dig!

2011-08-26 @ 20:50:12
Postat av: S A R I S

Hejhej!

Kan du lämna en fråga till min frågestund eller bara kolla in min blogg?'

Det vore jätte snällt!

http://sarisfoto.blogg.se/2011/august/fragestund.html#comment

Kram & ha en fin dag! :)

2011-08-26 @ 21:15:12
URL: http://sarisfoto.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

Alltid skoj med gratis prudukter men det var inte mycket att hurra för men alltid skoj att få produkter..kram

2011-08-26 @ 21:36:12
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: sanna -saos.blogg.se

Sådana där kommentarer är både onödiga, tråkiga & slänges direkt!



Hej förresten! Halkade in på din blogg i jakten på lite nya föräldrabloggar att följa, kul att hitta lite nytt! :)

2011-08-26 @ 22:54:30
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: frida

Jaa de gör dom säkert ! Man bloggar ju mest för sin egen skull, de gör iaf jag, och visst e de kul me besökare och ännu roligare me fina å roliga kommentarer, men de handlar ju inte bara om de som många verkar tycka ! :S



Jaa gud vilket lyckorus, ja grinade på alla mina 3 UL hehe :D

Jag är så nyfiken av mej så vi kollade faktiskt upp de ;) Men de va på 3D UL som vi gjorde det, jag va ju helt 100 på att de va en pojke där inne så hon som gjorde de fråga till och med ifall de va andra gången vi kolla de kön hehe ;D Men vi va ju mest där för att få 3D bilder, de va de häftigaste jag vart me dom!! :P

Men de va precis som hon sa, att ifall vi inte hade velat veta så hade de vart svårt å undvika då våran lille pojk gärna visade upp sina delar där inne haha, så de blev en egen bild på snoppen;)

Har du tagit reda på kön på alla 3 eller bara nu?:)



Kramar

2011-08-26 @ 23:20:48
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Hihi, pinsamt! Men nu måste ju tjejen lärt sig nåt nytt iaf - att man lämnar spår i form utav ipadress efter sig! haha!



Ja, hur klarar sig dom som inte dricker kaffe kan man ju undra.. :)



KRAMEN

2011-08-26 @ 23:37:54
URL: http://annacondas.wordpress.com
Postat av: i min lilla lilla värld

hahaha Vad var meningen med att skriva olika nman liksom ??

2011-08-27 @ 15:52:59
URL: http://saratilling.se
Postat av: Anna

Gillar inte heller dessa!!



Om jag går in på en blogg eller hittar ngn jag gillar så säger jag det givetvis och MENAR det verkligen!! Jag läser och tycker genuint att det är roligt med andras bloggar och alla "hyss" dom har för sig!!



Må så gott!! Ps, super fin var du i spegelbilden!! Du riktigt strålar!! :)

2011-08-29 @ 11:58:54
URL: http://annapannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0