Glasögon

Jag fick hem alla mina provbågar igår som jag beställt.
Vissa var verkligen gräsliga, och skattade så jag höll på att gå sönder! Så ful man kan bli. Allvarligt!

Tror att jag har bestämt mig för dessa

(bild favoptic.se)

Kommer fota mig själv i morgon så ni får se hur JAG ser ut i dem.

Nu är frågan. De sitter liite för dåligt vid öronen.
Kan man gå in hos en optiker i stan och fråga om de kan böja till dem? Och betala en liten peng för det?
För man vågar väll sig inte på att böja dem själv?
Någon som vet?


Kommentarer
Postat av: Anki Holmkvist

hejje! jag har ju beställt 3 ggr från favoptic och har vid 2 tillfällen böjt till dom hos en optiker här i stan, o jag betalade ingenting :)

2011-08-19 @ 12:02:00
URL: http://missholmkvist.blogspot.com
Postat av: Emma Viklund

Måste kolla in den sidan, du var verkligen jättefin i dina nya brills :D men hur beställer man glas(och bågar) på internet? Ska man veta sin "STYRKA" på syn? Eller hur funkar det hehe, hoppas du fatta vad jag mena :)



Hoppas ni haft en mysig helg <3 Kramen

2011-08-21 @ 22:28:30
URL: http://emmashjartan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0