Dålig underhållning

Hej vänner!

Igår var en riktigt dålig bloggdag!
Jag har varit lite småsjuk de senaste dagarna, med halsont, tjock i huvudet, igentäppt näsa mer yrsel än vanligt, kallsvettningar osv. Idag är det en aning bättre, men nu har jag tappat smaken ist.
Hoppas jag är på bättringsvägen för jag har det nog jobbigt med graviditeten just nu.
Det är mycket därför det inte blir så mycket blogg just nu heller. Eftersom jag inte gör någonting på dagarna, så har jag inget att blogga om. Tråkigt! Vänta bara tills jag är mig själv igen.

Igår var jag in till optikern och fick recept utskrivet på min ögonstyrka.
Bad dem oxå ta hem provlinser som jag ska in och testa bara de kommer.
Kl 14 va det möte med jobbet. Kände att jag ville dit och träffa alla! Den 27e ska vi göra något kul =)

Barnen var första dagen på dagis igår efter sommaruppehåll.
Det hade gått väldigt bra, trots att det var väldigt rörigt. De har fått stänga hela Williams avdelning på grund av att huset är angripet av hussvamp (helt ofarligt för människor, men angriper och bryter ner träet)
De vet inte hur pass allvarligt det är, hela golvet på Ws avdelning måste brytas upp. Om otur är så måste hela förskolan stängas.
Alla barn som går 15h/veckor skulle helst stanna hemma om det gick. Talade dock med personalen igår och sa att mina pojkar måste få komma dit varannan dag. Eftersom jag inte orkar här hemma. Orkar inte ta med dem ut och leka. Så de måste få komma dit och aktiveras.

Idag har jag sytt en sak som ska med posten idag.
Annars så händer det inte så mycket. Är ganska trött och yr/illamående.

Hoppas ni har det bra! Ska sätta mig och ta mig an lite bloggar och kommentarer snart.

Många Kramar

Kommentarer
Postat av: frida

Där vid den där bh affären, abecita? heter de så :P

Ja gud va grejer dom har där, ja hitta den nu i somras;p Så ja de hade nästan vart bättre å inte veta vart den är ;)

2011-08-18 @ 12:03:09
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du mår bättre snart!

2011-08-18 @ 12:40:35
Postat av: Melanie

Hej!

Åh vad jag känner igen det där. Jag har åkt på värsta influensan också, som grädde på moset på det där hemska illamåendet. Åh varför drabbar allt mig brukar jag tänka hahah! Ibland känns det bara så... Jag är inne på 3e dagen nu i sängen och min sambo har varit hemma från jobbet för att ta hand om fröken. Under helgen är hon hos sina farföräldrar, så jag/vi kan vila upp oss. Skönt! Jag förstår verkligen att du behöver ha dina pojkar på förskolan, den avlastningen behöver du! Höggravid och allt, det är inte lätt och ett tufft lass att dra. Hoppas du också mår bättre snart.



Önskar dig en fin fredag kära du.

2011-08-19 @ 10:27:02
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0