Vecka Arton!


Veckorna traskar på & nu är det vecka arton som har tagit fart.
Känner mig redan som en flodhäst! Inga kläder sitter snyggt och jag känner mig som en ballong. Var ska detta sluta?

Igår rensade jag ur hela min garderob. Vart en överfull flyttkartong med kläder som fick flytta ut.
Vad ska jag nu ha på mig?

Innan jobbet nu ska jag ner till H&M igen och titta om de fått in nått fint.

Annars mår jag ganska bra nu. Får mina blodtrycksfall så är ganska svimfärdig emellanåt, det är jobbigt!
Sen har mitt ena ben börjat domna bort. Tänkte ringa och höra mig för om det är någon fara. Antagligen är det något som ligger i kläm.
Hela skinkan, låret och ner i foten somnar bort. Jätte obehagligt, och har inte varit med om detta förr.

Känner av foglossning mer för varje dag som går. Mest i ljumskarna. Hoppas att det inte förvärras allt för mycket. Har ju så mycket roligt att se fram mot i sommar med mina hjärtan. ♥

Bebis har inte gett sig till känna mycket än. Igår kväll tycktes jag känna av denna lilla varelsen. Men jag är väldigt långt ifrån säker på detta! Längtar verkligen tills det blir lite aktivitet där inne.

Till sist så hittade jag magbilder från vecka 18 med Oscar och William! KUL!





Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilka härliga bilder!! :) Gomagen.

Hoppas det inte blir värre med foglossningen!



Kram

2011-05-02 @ 07:07:20
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0