Sko dej

Trevlig helg på er vänner!

Här har vi varit igång hela förmiddagen, och slösat alldeles för mycket pengar har vi med.
Svängde ut till visko för att checka lite skor. Såklart kom jag inte därifrån tomhänt (vad hade jag räknat med?)
Blev ett par converse som fick följa med hem.



Färden fortsatte sedan till knalleland där det inhandlades en födelsedags present till värdens sötaste lilla Evelie, min brorsdotter som fyller 1 år. Grattis Sötnos!
Blev oxå en keps och ett para byxor till T.

Till sist vart det en sväng in på kvantum för att handla lite inför morgondagens utflykt. Djurparken har säsongsöppning idag, så vi tänkte göra ett besök i morgon. Härligt!

Hoppas att ni alla har en fin lördag!


Kommentarer
Postat av: Carolina-mamma till småprinsarna

Men vilka fina småkillar ni har :) Verkligen supersöta!! Ser ut att vara en härlig blogg som passar mig :) VAd tror ni lill*n i magen blir då? :) Spännande!! Kul med triss i grabbar och kul med en lillasyster :)



Kram

2011-04-16 @ 21:59:11
URL: http://carolinamedfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0