Bu för H&M

Hej vänner!

Jobbdagen avslutad. Jobbveckan avslutad. Nu är det äntligen helg.

Jag har på senare dagar börjat komma underfund med att min garderob börjar bli för liten. Ja, inte själva garderoben kanske, men det som finns i den.
Magen växer för var dag, och kläderna tycks krympa.

Svängde in en snabb sväng på HM i Knalleland på vägen hem från jobbet.  Var främst ute efter ett par jeans och något fint till över.
Hittade jag några jeans? Nej, givetvis inte. De hade runt 7-8 jeansmodeller på mamma avdelningen. Några såg helt ok ut.
MEN.... minsta storleken var 38, sen upp till 48.  Dissar HM fett nu. Var är alla 34-36 någonstans?
Det var inte speciellt utplockat, så att just de storlekarna tagit helt slut köper jag inte som ett argument.
Alla gravida kvinnor är inte stora!
Jeans är en sådan sak jag helst vill prova innan köp. Och HM är vad jag vet den ända affären i Borås som säljer mamma kläder.
Blir antagligen att jag får beställa från någon sida på nätet, och skicka tillbaka om det inte passar.

Hittade hur som en fin blus och ett par lite finare "kostymbyxor" på rea. Dessutom var byxorna nedsmutsade så fick 25:- extra i rabatt. FYND!

Är hur som väldigt besviken på utbudet. Buuuu HM



Kommentarer
Postat av: Josefin

Den lilla lilla barnklädesbutiken som ligger jämte phonehouse har mammakläder, Midos tror jag den heter. Dom hade det förr iallafall, värt att kolla. mvh josefin

2011-04-16 @ 14:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0