Knasig liten råtta =)



Förstår inte att varje gång jag fått bloggen "på fötter" så får jag extremt mycket att göra och har inte den minsta datalust. Ingen ork till att ta massa bilder till bloggen osv.  Det är beklagligt!
En blogg helt utan bilder är för mig inte intressant att läsa, och tror andra oxå tycker så.

Detta är väll ännu ett tappert försök på att försöka få ingång bloggen med åtminstånde 1 inlägg om dagen.

Idag är det jobb i Sandared som väntar.
Vi har nyss ätit frukost. Vansinnigt trött idag! Föstår inte! Låg och halvsov till kl 9

Frukosten var som vanligt. Denna lilla råttan är bra rolig. Han får för sig att plocka sönder smörgåsen. Och han äter inte upp de där bitarna.

Känns som detta blev ett ganska knasigt inslag.


Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days-

Ramlade in här i din mysiga blogg, alltid lite extra roligt o läsa mammabloggar när man har egna små.:-)



Önskar en trevlig kväll!

2010-09-20 @ 17:46:23
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
Postat av: Sandra

=) Ett inlägg iaf ;)



Håller med om att bloggar blir roligare med bilder. Lite dåligt i min just nu, av och till iaf, men de är pga internet. det tar ca 5-10 min för mig att ladda upp en bild. Du kan ana vad otroligt drygt det är.



Hur blev de, fick du ledigt så du ska åka iväg? Eller har du redan varit det? :) Haha hänger inte med.

Kram

2010-09-21 @ 21:24:35
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0