Ny start

Nu måste jag ta tag i bloggen igen! Det är synd att den står o förfaller. Ett inlägg m dagen är ju faktiskt inte för mycket begärt! Skärpning!
Vi håller på att göra om i vårt kombinerade data/gäst/sy - rum. Har aldrig gillat det rummet och kallat det för skräprummet. Har inte vetat vad jag velat göra med det, förren en dag förra veckan när jag låg vaken till 02 på natten och inte kunde somna. Då kom jag på hur jag ville ha det.
Det är inte färdigt än, så det kommer inga bilder än. Men lovar att lägga upp före/efter bilder på det så fort det är färdigt.
Ni ska dock få en liten smygtitt. Jag har ägnat morgonen åt att sy nya kuddar till dagbädden. Tycker att det vart fint. Ska dock fixa andra överdrag till cylindrarna oxå.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0