Höst



Nu har William och jag lämnat lillnissen på dagis. (jag vet att det heter förskola, men jag säger iaf dagis) =)
Hittade som vanligt någonting på vägen, denna gången en gren med löv.
Vi satt den i en lyktstolpe på vägen till dagis så lovade jag honom att få den igen när vi ska gå hem.
Idag skulle de på höstlovsbio. Kul för honom att vara med på det. Han har blivit så vuxen min lilla.

William och jag sitter och kollar på bolibompa. Natten har varit orolig. Han vaknade vid 12 och trodde tydligen att det var morgon. Somnade om i vår säng, dock mindre kul för mig som sover med ett öga öppet när han ligger där. Märks att han fortfarande inte är riktigt bra. Han är småledssen mest hela tiden.

Nu ska vi ta och bädda rent i alla sängar innan han ska ta sig en lur.
Sätta på en tvätt oxå. Det tycker han är roligt att hjälpa mamma med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0