SKO-jigt värre

I helgen innan jag åkte till jobbat åkte vi ut till Kinna o kollade skor. T skulle ha tag på ett par nya eftersom hela sulan höll på att lossna på de han hade.
Vi kom hem med ett par till mig oxå. Kärade ner mig totalt i dessa. =)
Fanns i vitt och i svart, och lotten föll på de vita. VAD HAR JAG GJORT!?! köpt vita skor. Som bilderna avslöjar så är de redan smutsiga, och är nästan bara använda inomhus och fram o tillbaka från bilen. Haha!

Jaja, de får la bli smutsiga då, de är till för att användas. De vita var ju mycket snyggare än de svarta ;)




Kommentarer
Postat av: Marre

Uuuuuuuuh, läckra! Vart har du köpt dom?

2010-05-12 @ 14:38:21
URL: http://www.fetchi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0