Pressa

En heldag på jobbet, har gått bra. Imorgon väntar en delad tur i hemtjänsten.
Efter jobbet tog jag min runda med hunden. Shit vad jag pressade mig själv idag. Och jag klarade det jättebra! Så här duktig har jag aldrig varit, och jag är så stolt, mitt självförtroende stiger!
Varje runda börjar med promenad i snabb takt så att Ace hinner rasta sig riktigt. För när vi springer får han inte stanna. Han är så duktig och joggar brevid.
Rundan börjar med en reäl stigning! Det är värre än vad det ser ut på bilden. (dålig bild, mobilkamera)
Denna vägen måste vi går för att komma till motionsspåret. En bra uppvärmning. Bara att hoppas på att inget farligt djur rymt från djurparken eftersom man ser rakt in i noshörningarnas gård. Och alldeless innan man kommer in på spåret ser man vad som kommer bli björnarnas och vargarnas stora gård.
Givet är väll då att rundan oxå avslutas med denna backe, då i nedför. Känns livsfarligt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0