Bokmal

Ett lugn har lagt sig över hemmet. Tobbe körde just barnen till dagis, han själv jobbar, och här liggar jag. Sjuk.
Inte ett dugg roligt.
Men idag ska jag vila. Ända fram till kl 14 när barnen kommer hem igen. Tror det är precis vad jag behöver. Något jag aldrig får tillfälle att göra.
Nu ska jag ta en skön varm dusch. Sen ska jag krypa ner med dator och en bok och göra det bekvämt för mig.

Jag har varit inne i en lång period utan någon bok alls.
Sen var vi på Maxi och handlade och hittade denna.


Nu har jag snart läst ut den.
Och jag börjar mer och mer inse hur lyckligt lottade vi är som har 2 underbara små barn.
Den ena oplanerad, och den andra på första försöket. Det finns så många som kämpar och ibland slutar det lyckligt, och tyvärr ibland inte.
Väntar med spänning på hur det ska för paret i boken. Känner på mig att den kommer bli utläst nu under förmiddagen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0