Skönt att motionera

Då var de nya skorna invigda oxå då. 1 timmas promenad med Ace blev ca ½ mil. Mer än så hann jag inte eftersom jag ska hämta barnen typ nu =)
Ville ha ett par svarta skor, men alla svarta jag provade var inge sköna, så blev ett par vit/rosa. Snygga, men de blir ju fort smutsiga spec i detta vädret.

Har oxå varit och hämtat mitt schema. Verkar vara ganska hyffsat. Så ikväll/imorgon ska jag sitta och fylla i det som ska lämnas till dagis. Ska bli spännande och börja jobba!

Nu måste jag byta om, sen dra iväg och hämta barn.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ska göra de :) så du får se de hus som vi skall bo i. Jadu, en hel del ^^ haha. på övervåningen är det 6 sovrum. Ett badrum, ett förrådsrum/garderobsrum, samt ett garderobsrum/förråd intillliggande ett av rummen. Och en stor kallvind. På nedervåningen är det en stor hall, kök med öppen spis, ett rum intill det som kommer bli lekrum, ett rum emellan som komemr bli matsal sen framöver när man har grejjer till det ^^, ett rum som kommer bli vardagsrum, ett rum till kontor. Sen en stor tvättstuga, samt tvättrum, så att säga. haha, svårt att förklara. Bastu. Gästrum med ingång via garaget eller nedervåningen. Där det är egen liten hall, badrum, rum, och garderob. Bland annat :)



Ja de ska bli gott. Åhå :) här äts det inte så mycket räkor faktiskt. Men de lät spännande :)



Jamen att den gör, den flyger fram. Har hållt på å packat lite och ser nu att det snart är dags att börja med mat.



Ja, de går så fort. När min syster kommer hem så är lilla vilma ett halvår!!!! Shajse!! :)



KRamar

2010-03-24 @ 15:31:45
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Marica ☆ Mizca ☆ Rödebäck

Grattis till jobbet .. =)

Jo, dom har ringt och när jag jobbat har dom frågat om dagen efter och det känns mycket bra. Nu har jag resten av veckan inbokad på jobb och jag är så glad.

2010-03-24 @ 18:34:20
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0