Nervösast i världen

Jag är så nervös så jag tror jag får en hjärtinfarkt. Om 2 timmar ska jag vara på plats för en jobbintervju.
Så här nervös har jag nog inte varit sen jag skulle köra upp för körkortet. Och det gick ju bra så hoppas att detta oxå kommer att göra det.
Har just letat fram mina sketna betyg. Där är verkligen inte mycket för världen. När jag gick i skolan så var jag lättpåvärkad av allt en person i min närmaste närhet sa och gjorde, så det sabbade min skolgång ganska mycket, och resulterade i mycket skolk. Tyvärr! Hade gärna haft godkänt i alla ämnen iaf.

Jag hoppas att arbetsgivaren kan se lite över detta och kolla på vad jag gjort innan. Om de är osäkra ska jag föreslå att de ska provanställa mig så jag får visa vad jag går för.

Jag hoppas av hela min själ att jag kommer därifrån och är glad. Jag gör allt för att få ett jobb!
Håll tummarna och tänk på mig ikväll kl 17.00!


Kommentarer
Postat av: jenny

Åh Lyckatill :)

Det kommer gå sketa braaaa

2010-03-16 @ 15:26:30
URL: http://jennypalmqvist.blogg.se/
Postat av: Lindah

Hoppas hoppas det gått bra

2010-03-16 @ 20:03:57
URL: http://www.grodfamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0