Fullt upp idag

Just nu är det ett par vaktmästare här och fixar och donar. Hoppas det blir ordning på saker nu.
Jag ska snart dra iväg till affärn och handla lite. Bra det nödvändigaste, T får handa själv det han vill ha i helgen.
Sen blir det och hämta barn, baka lite och packa lite, för i morgon förmiddag åker jag och barnen till Storå. Gudars så kul det ska bli att komma "hem"!

Vi ska passa på att ha lite Torsdagsmys här hemma idag hela familjen eftersom vi inte är tillsammans på fredag =) Tänkte vi skulle ha dinkelpizza. Lite nyttigare allternativ än en pizzadeg med vanligt vitt mjöl. Hoppas det blir gott.


Kommentarer
Postat av: Marica ☆ Mizca ☆ Rödebäck

Jag bor i Björketorp, är dock väldigt mkt i Borås då jag just nu går på TeamWork.. Då jag inte har så långt dit söker jag jobb där, samt i Mark, Varberg, Kungsbacka medmera.



Just nu söker jag nästan som det mesta då jag är så trött på att vara hemma och inte ha pengar. Är du utbildad undersköterska?

2010-03-18 @ 11:18:02
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Marica ☆ Mizca ☆ Rödebäck

Ja, pengar behöver man alltid. Du har ju barn och allt =)

Jag är iofs "bara" gift men jag behöver pengar likväl så jag söker allt jag kan hitta, i princip.



Vart utan jobb länge?

2010-03-18 @ 11:32:40
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0