Sjuk hund

Tjoho vilken hetsig morgon.

William feber = VAB
Ringa dagis och berätta att Oscar kommer 9-14
Kommer ut o ser att hunden har diarre IGEN!!
Ska torka skit och ser att det är blod oxå.
Ringa Blå stjärnan djursjukhus.
Får en tid 9.10
Slänga i barnen frukost.
Leta på stamtavla och Aces andra papper som ska med.
Ringa dagis igen o höra om Oscar kan komma lite tidigare
Slänga på barnen kläder.
Packa en påse som ska med till dagis

Jaha, står jag själv här i bara trosor och linne?! Kanske ska ta på mig själv lite kläder oxå? =)

Härligt när det nästan är tomt med pengar på kontot. Väntar ju på skattepengarna.
Detta kommer väll bli ett härligt kalas antar jag!! Om jag inte har pengar så det räcker då? Vad händer?
Jag tror inte att de skickar räkning tyvärr =(

Hör av mig om hur det hela gått


Kommentarer
Postat av: SANDRA

jag får mina skattepengar imorn :D Så dina kommer npog snart också ;)

2010-06-08 @ 13:11:11
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0