Idag är ingen vanlig dag

För idag fyller jag faktiskt år! Grattis till min själv =)
Det är som vilken vanlig dag som helst. Jag har jobbat hela dagen och sitter nu utslagen o soffan.
Tittar på Talang. Det är ju nästan ett sångprogram. Tycker det känns lite fel. Finns så mycket andra talanger.
Nog om det och tillbaka till min födelsedag =)

Orkade inte laga nån mat så vi köpte pizza idag.
Ganska skönt ibland.
Fick en liten present av älskling. Ett stort objektiv till kameran. Vart jätteglad. Precis vad jag önskade mig. Hoppas att det blir bra väder på Bugrun nu så man får lite fina bilder!
Fick oxå en fin tunika som mamma min skickade och ett gulligt kort  *Tack snälla mamma!*
Och så ett kort av svärföräldrarna. Och så en massa grattis på facebook.
Ts syster Camilla fyller också år idag. Jenny oxå! Grattis till er!

Eftersom det var länge sen jag bloggade pga mycket jobb och trötthet skickar jag med en bild idag såklart!


Familjen Ekstrand/Hermansson. Storå-helgen, shit redan 2 veckor sedan!


Kommentarer
Postat av: Bodil

GRATTIS!! :D

2010-06-04 @ 21:17:38
URL: http://enmynta.blogg.se/
Postat av: Jilina

Stort grattis i efterskott :)

2010-06-05 @ 18:24:00
URL: http://www.jilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0