Bränd

Igår var det soligt och fint. Men det blåste oxå så man kände inte den där brännande hettan mot huden.
Tänkte inte så mycket på det kan man säga, vilket resulterade i att jag har bränt benens baksida reält.
Gick i jeans shorts hela dagen igår, och vi var ute från kl 9 på morgonen till 19 på kvällen (med undantag för matlagning och ätning ca 1½ timme mitt på dagen.)
Idag har jag sådär lite lagom ont att man måste ta att extra andetag varje gång man ska slå sig ner någonstans.
Snyggt är det ju inte heller med illröda ben.
Nästan lite skönt att det är mulet idag så man kan ha långbyxor på sig. Jobbar dessutom kväll så jag har mysdressen på mig. Gött!

Kollade förrästen prognosen för helgen nyss. Som det ser ut nu ska det regna på både fredag och lördag.
Visste att man inte skulle ha för mycket förhoppningar när man kollade för några dagar sedan och det visade 27 grader och sol.
Lita aldrig på vädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0