Bortresta över helgen

Så trist utan uppdateringar.
Vi är i Växjö hos svärföräldrarna. Min dator fick stanna hemma eftersom laddaren är sönder så kan jag ínte använda den. Ny laddare är på G, men de var tvugna att beställa från England.
Idag  regnar det, och har gjort det hela dagen. Man blir väldigt trött av sådant väder. Det har inte regnat en hel dag på evigheter.

Förresten var jag vid frisören i torsdags.
Nu är jag sååå fin =))
Klippte, blekte slingor och fick en lugg. Vart som en helt annan männisska. Före-efter bilder kommer när vi är hemma på söndag kväll.. om jag har ork.

Båda barnen ska stanna kvar här när vi åker hem.
Kommer varkligen att sakna ihjäl mig efter dem. Dock ska jag försöka passa på att vila upp mig (trots 7 dagars jobb). Det är ju bara 1 gång om året vi är ifrån dem trots allt.

På tisdag kväll ska vi gå på bio, och gå ut och äta jag och T. Det kan vi heller aldrig göra ensamma nu för tiden eftersom vi aldrig har någon barnvakt. Så detta ser jag verkligen fram mot, ska bli såå kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0