Tummen upp för myskvällar, Tummen ner för krogen =)

Jag vet, ingen uppdatering idag. Vi har varit borta hela dagen.
I förmiddags åkte vi till Ts kompis i Stenungsund. Mycket trevligt, och vi tackar för det goda brödet vi fick äran att smaka på =)

Efter det besökte vi Ikea i Göteborg, där vi förövrigt träffade Nettan som var på shoppinghumör =)
Sen bar det av hemmåt, där vi gjorde hamburgare. Mycket välsmakande måste jag säga. Det är guld att ha elgrill =)

Nu har vi nyss tittat på "Män som hatar kvinnor"
Jag vet att jag är typ den enda i hela sverige som inte sett den, men iaf.
Den var såå bra! Nu måste man ju bara se de andra oxå.

Helbra dag med avslut i soffan med täcke och kudde. Tummen upp för myskvällar i soffan ist för utekväll på krogen! Dessutom vaknar man upp på söndag morgon med 2 mysiga ungar och en gosig man, ist för att ligga bakfull hela förmiddagen och fundera på vad som egentligen hände kvällen innan man la sig.
Jag skulle inte byta bort mitt familjeliv för allt i världen!




Kommentarer
Postat av: Ladytubii

Fin blogg och jättefina barm :)

2010-01-30 @ 23:12:08
URL: http://ladytubii.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad fint du har skrivit :) Håller med, finns ju inge mysigare än att få ha en härlig hemmakväll :)



Visst va filmen bra?! :D

Kramen

2010-01-31 @ 09:43:29
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0