Totalt nerskiten

Jag har fått sova ganska bra inatt. Och William har sovit i sin egna säng! Rena drömmen! =)¨

Men han har fruktansvärd hosta. Han har hostat över en månad och idag tog jag kontakt med vår BVC sköterska igen.
Äntligen ska vi få träffa en doktor. Imorgon redan får vi komma. Hoppas hon skriver ut nått annat.

Idag lämnade jag W själv på dagis för första gången. ca 45 minuter var han där och det hade gått bra.
Lite lessen, men jag trodde att det skulle gå sämre.
När jag hämtade honom var han jättetrött och somnade med en gång vi kom hem =)

Idag har jag varit duktig och ringt en massa viktiga samtal. Samt mailat.

Nu har jag nyss duschat lillgossen.
Fy säger jag! Hela ungen var nerskiten! Skit på hela benet och långt upp på ryggen.
Hatar när han inte bajsar på ett par dagar, då blir det ett sånt lass!

Nu är han ren och fin och luktar gott =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0