Rensa huvudet med frisk luft kan vara svårt ibland =)



Ibland kan jag sakna att bara kunna gå ut helt själv, när man vill, utan barn.
Bara ut i friska luften, andas och rensa bland tankeverksamheten.

Som just nu. Jag vart så himla tjock i huvudet, helt varm.
Håller på att bli förkyld och det sätter sig väll i bihålorna antar jag.

Det är himla sköt att fara iväh till svärföräldrarna och ens egna föräldrar ibland. Lämna barnen vid dem och sen ge sig ut. Tyvärr är det ju lite långt att åka 20 respekrive 30 mil på ena hållet för att få kunna gå ut själv 1 timma =)

Nästa vecka har barnen dagis tisdag och torsdag. Jag antar att jag inte kommer få nått jobb denna veckan heller. Så då blir det att ta vara på tillfällerna och gå ut när jag är barnledig =)

Älskar mina små, och de får gärna följa med mig ut. Men ibland orkar man inte med allt . . . kläder, tjat, mer tjat, 1000 trappor, och en barnvagn i 1 meter snö =)


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag håller med! Ibland är det så underbart skönt att få gå en sväng i skogen själv med hundarna.

2010-01-28 @ 13:26:13
URL: http://busellasmamma.blogg.se/
Postat av: Sandra

Förstår dig. Det är skönt att ha lite egentid ibland. Och de tror jag man behöver för att kunna vara på topp annars. Så att säga. Så passa på till veckan du :)

2010-01-29 @ 09:55:55
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0