On/Off knapp

Imorgon ska båda barnen vara på dagis mellan kl 10-14
Jag kommer alltså få vara själv hemma utan barn för fösta gången på nästan 1½ år.
Den som inte upplevt samma sak kan nog inte förstå hur jag känner inför detta =)

Jag älskar mina barn och älskar att ha dem nära mig.
Men de flesta har en förälder eller någon annan släkting som någon gång kan ta barnen någon dag eller så.
Jag har INGEN. Mina föräldrar 30 mil bort, och T´s föräldrar 20 mil bort. Då är det inte bara.

Jag älskar att ta hand om mina små. Leka, trösta, mata, allt som hör dem till. Men ibland blir man oxå lite smått galen på de små liven =) Man behöver sig egentid. Det finns nog ingen som aldrig har känt att de är "trötta" på sina barn. För ibland önskar man faktiskt att det fanns en on/off knapp =)

♥♥

♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0