Mitt fåfänga egoistiska inre

Såhär ligger det till i skrivande stund.
Jag hatar min kropp och mår dåligt när jag tänker på vad otränad och sladdrig min mage är just nu.
Alldeless för mycket onyttigheter han passerat genom min mun på sista tiden. Jag är tyvärr inte stark nog att stå emot frestelserna och jag har ett enormt sockerberoende!
Efter helgen är det jag som måste ta vara på min kropp. Motionera gör jag redan med promenader. Att ut o springa skulle jag nog aldrig ens klara av med min kondis!
Gym är för dyrt med min plånbok (jag är fattig) Så Wii Fit och lite egenhändig mag- och armträning med situps och armhävninger osv måste stå på menyn.
Det är inte bara magen som surrar i huvudet på mig. Jag har fått så feta överarmar så det är inte klogt!
Kalla mig smal om ni vill.. Men det är detta som rör sig i Sara Ekstrands huvud just nu. Säg inte emot!

Så här såg jag och min mage ut före barnen kom


 

Jag har inte så stora krav att jag ska se ut som jag gjorde innan jag födde mina 2 ungar.
Men fettet måste bort. Så är det bara!
Jag såg bättre ut några månader efter att William föddes än vad jag gör nu. För då kämpade jag faktist. till skillnad från nu.

Efter helgen SKA jag ta tag i detta! Blir lite tufft att starta i helgen. Nu ska här laddas och invänta Måndag, för då kör vi!


Kommentarer
Postat av: Sandra

För att ha fått två barn på kort tid så ser du otroligt bra ut och fräsch. Speciellt om jag jämför med mig själv. Men det är din kropp, och det är du som ska må bra och vara bekväm med den. Och när du nu känner såhär så tycker jag du gör rätt i att göra något åt det. Så du får må bra och känna dig tillfreds med dig själv :)



Du kommer fixa de fint, nu när du bestämt dig :)



Kram

2010-01-30 @ 12:17:47
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Kitsune

Åååh fy vad söt du är! :O Orättvist! Önskar att jag också hade wii att träna med. Vi vanliga dödliga har inget annat val än att dra ut i 20 minus och jogga xD

2010-02-08 @ 23:33:15
URL: http://kitsuneae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0