Liten och sjuk

God förmiddag!

Natten har varit orolig. William har inte sovit så mycket, och när klockan var 4 fick jag ta in honom till oss.
Han har åt pyttelite smörgås till frukost, och drack blåbärsoppa. Känns skönt att han fått i sig lite, och än har det inte kommit upp.
Tog tempen på honom som visade 38,3°c. Han fick en alvedon och nu sover han i sin säng.
Det är inte lätt att vara liten och sjuk =(

Får se hur det kommer gå för Oscars del.. Han hade bajsat väldigt löst i blöjan i morse. Och han brukar annars säga till när han är bajsnödig. Så det har antagligen bara kommit. Så idag får han ha blöja på sig.
Även han har druckit blåbärsoppa. Förhoppningsvis stoppar det upp lite.

Jag och T mår bra än så länge. Kommer fortsätta proppa i mig vitpepparkorn! Åh jag vill inte bli sjuk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0