Hoppas inte man blir sjuk själv =/

Fy, nu känns det även som jag själv håller på att bli sjuk =/ Kallsvettas och är yr hela tiden så fort jag rör på mig.
Antingen är det sjuka på gång eller så är jag bara för utmattad efter de sömnlösa nätter som varit.
Hoppas för min värld att han sover lite bättre inatt. Men tror dock inte att han kommer sova alls i natt heller.
Tror jag får bryt.

Nu ska vi ta och äta lite kvällsmat snart. T jobbar sent ikväll. Och i morgon och övermorgon. Läckert när man är så trött att man knappt orkar stå på benen =/


Kommentarer
Postat av: Helena

Det är nog för att du inte sovit. Mådde lika dåligt förra veckan när jag inte hade sovit något.

2010-01-18 @ 17:02:45
URL: http://busellasmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

heej! :D Fin blogg! :) Hur mår du? :)

2010-01-18 @ 17:05:49
Postat av: Sandra

Men din stackare. Tycker så synd om dig. Måste han jobba över? Försök att sova vid varje tillfälle som ges. Skit i all vardagsgöra.

Jag hoppas verkligen ni får sova inatt. De behöver ni.



Lämna tvn på eller så, så när du måste upp med han kan du sitta o kika på de. kan ju kännas lite lättare än att kliva upp till mörkret.



styrkekramar

2010-01-18 @ 18:32:05
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0