Mycket att göra

Beklagar verkligen att jag inte bloggar som jag ska.
Det har varit fullt upp här flera dagar nu. Idag är barnen äntligen på dagis. Men då har jag en massa annat jag måste ta tag i som jag inte har tålamod till när den ena rycker i benet o skriker, och den andra ropar och tjatar =) Det är härligt att vara mamma! =)

Ligger en hel drös med jobbansökningar bland mina favoriter sparade här på datorn. Ska beta av och söka alla de jobben idag.
Ska även ringa bla. A-kassan och försöka reda ut ett och annat.
Jag hatar verkligen att prata med myndigheter! För det första blir jag så nervös så jag får hjärtklappning. Kommer inte på vad jag ska säga och glömmer hälften =)
Sen fattar man ju inte hälften av det dem säger heller. Papper och penna är ett måste =)

Ryck upp dig nu Sara och sätt fart!


Kommentarer
Postat av: Tessah

kikar in via mer-trafik ...fin blogg och jätte söta gossar :)

2010-02-19 @ 00:15:59
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0