Maja min Maja



Oscar har ett favvo gosedjur. Maja Marsvin.
Döpt efter hans mormors riktiga marsvin Maja, som ser nästan likadan ut.
Han älskar sin lilla Maja, och jag skulle inte vilja vara med om hur ledsen han skulle bli om hon försvann.
Maja är med på det mesta Oscar gör.
Hon har ett plåster på ena foten sedan han var och tog blodprov. Maja fick oxå ett plåster, och fick gunga på "gungan" som blandar blod.
Maja har badat i Oscars potta en gång. En busig lillebror var framme och slängde ner henne innan jag hunnit hälla ut kisset. Oscar var förtvivlad! Men Maja tog snällt en åktur i tvättmaskinen, och sedan en tupplur på elementet.
Maja äter mat när Oscar äter mat. Och Maja sover när Oscar sover. Nu sussar de sött tillsammans och kommer komma upp tillsammans i morgon bitti =) Älskade unge! ♥




Nu ska jag själv gå och sova och hoppas på en god natts sömn =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad sött :) Edvin har en snuttefilt som följer överallt i princip :)

2010-02-20 @ 09:28:36
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Henrik Olsson

Hoppas nattsömnen var god. Jag vaknade vid 7 och tvingades börja dagen med att skotta...

2010-02-20 @ 13:34:42
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0