Åka buss

Idag mår jag mycket bättre =) Fick fatt i en alvedon igår och lyckades vila lite och sen dess har det varit ok.

Nu är vi klara för avfärd här hemma. Vi ska till tandläkaren med Oscar.
Tänkte lite på det igår. Det är inte kul att hitta parkering i denna stan! Och spec inte när det är snö och halt överallt. Så började kika och forska i busstrafiken. Går väll bussar ca var 10 minut här. Så kom fram till att vi ska åka buss =)
Jag har bott i borås ca 4½ år och har aldrig åkt buss här!
Smidigt, man kan köpa biljett med sms =) Det har ändrats lite sen jag åkte nuss sist. Hahaha
Börjar tillomed att bli lite nervös!

Nu ska tänderna på alla borstas sen bär det av, Önska mig lycka till! =)


Kommentarer
Postat av: Maria

Lycka till! :)

2010-02-24 @ 10:33:20
URL: http://www.glawe.se/blogg
Postat av: Sandra

Lycka till ;) Kommer gå fint! Hoppas de går bra hos tandläkarn. Blev ni kallade dit eller har du bokat tid?



Kramar

2010-02-24 @ 10:57:43
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0