Äggskal





Var en ren slump att jag såg att ett äggskal med rinnande vatten är ganska fränt =)

Själv skulle jag ha varit duktigt att ställt mig framför tvn med Wii fit.
Men nu är jag helt slut! inväntar "halv 8 hos mig" ist. Man ska väll inte träna när man är förkyld. Så jag skyller väll på det då.
I morgon blir det promenad och träning med Wii när barnen är på dagis.
Skulle behöva dricka lite nutrilett känner jag för att komma igång lite och inte vara så uppblåst. Men när jag imorse rotade igenom skafferiet upptäckte jag att det tydligen var slut. Frågan är om man ska ta sina surt tjänade små slantar som är kvar på kontot och köpa sig ett packe?!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så mkt :D



Va härligt. Hoppas att de går ner på lika temp här. Men det går åt rätt håll iaf. 18 minus nu. Till skillnad motför imorse då det var 32 minus. Nej nu får de vara nog med kylan tycker jag.



Jamen precis, de tycker jag verkligen. Nej de vore väl typiskt byråkrati. Slingra sig.

Men du, händer inget så kan ni ju vända er till tidningen. Då brukar de bli fart minsann. ^^



Oj, de har kommit lite snö då :)



Btw, jättefina kort!! :)

2010-02-01 @ 21:04:40
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0