Hösten



Märks att det är höst i luften. Kyan på mornarna gör sig påmind. Dagg i gräs och träd. Löven börjar gulna en aning och för att sedan falla till marken inom snar framtid.
Vissa tycker hösten är deprimerande. Till den klassen hör inte jag. Jag hör till dem som tycker att hösten är en väldigt mysig årstid. Älskar att ta fram de lite tjockare tröjorna och skorna. Älskar att sätta på barnen de lite tunnare höst mössorna (som jag för övringt måste sy inom snar framtid).
Alla årstider har sin charm. Dock är det ju inte kul när regnet måste envisas att ösa ner ihållande, vilken årstid det än rör sig om.

Har precis tagit en morgonpromenad med hunden. 12 grader visade termometern. Skönt! Men ack så ont i öronen jag har. Hatar mina öron som är så känsliga för lite vind och kyla. Måste alltid ha mössa på mig på vintern. Men känns lite jävligt om man måste börja med mössa i augusti.

Nu väntar havregrynsgröten sedan en resa till Jönköping
Hoppas ni får en trevlig söndag!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så mycket!! :D Jag älskar verkligen hallen. Den är så mysig. Speciellt nu när man fått lägga till sin egen touch! ;)

Kram

2010-08-29 @ 15:24:52
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilken fin bild!! :) (förra inlägget var också fint)

Duktig du är.



Jag tycker också om hösten. Tycker höstluften är härlig, alla färgsprakande färger i naturen. Mörkret om kvällarna, att man får tända ljus och fönsterlampor. Mysfaktor helt enkelt! :)



Hoppas ni får de trevligt idag.



Kram

2010-08-29 @ 15:26:29
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Vilken härlig blogg du har! :)

2010-08-29 @ 19:57:34
URL: http://newfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0