Ullared

I lördags gjorde vi en tripp till Halmstad. T skulle köpa ny bil, och så blev det. En vit VR6. Jättefin!
I går rotade han reda på en bil som skulle bli reservdelsbil och var o tittade på. Då visade det sig att den var så fin att jag skulle få den. Så nu är jag snart ägare till en lila VR6 =) Det gillas. Så nu planeras det förfullt inne i mitt huvud hur den kommer se ut när den är färdig. Ska bli helkul att få en egen bil till Bugrun 2011.

Igår var vi till Ullared.
lnte så mycket folk i början när vi kom. Däremot var det ganska knö när vi skulle därifrån.
Hittade massor, och skulle lugnt ha kunnat köpa mycket mycket mera, men man får ju begränsa sig.
Köpte Regn/vinterkläder åt barnen. Mössor, vantar och annat som kan behövas nu när kylan kommer smygandes.
Kalsonger och strumpor till de små oxå. T köpte några t-shirtar och jag fick lite nattkläder, mjukisbyxor och en regn/vind avisande jacka =)
Såklart blrv det lite plastpåsar och annat. Men det är ju ett måste när man är i Ullared.
Barnen fick varsin leksak. Oscar en stor bil med släp. Och William en docka. Mina barn har en förkärlek till Drömmarnas Trädgård på svt. Denna dockan sjunger och dansar och känner när man tar filten ifrån honom. Helmysig =)




Tyckte om denna lilla skålen, så den fick följa med hem. Den fylldes snabbt på med godis såklart


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Söt liten blogg du har =)

2010-08-11 @ 06:56:09
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0