Otur = ärftligt =)



Nisse liten..Nu är han blöjfri på natten. Senast jag bloggade skrev jag att jag plockat bort blöjan. Och det gick bra. Sen dess har han inte haft någon, och än så länge har det inte hänt en enda olycka =)

Jag har jobbat 3 dagar nu. Var ju sjukskriven för tanden 3 dagar förra veckan. Och det är klart att inte det räckte.
Nu har jag blivit snorförkyld, med halsont, huvudvärk och feber(hade jag i morse) Men det var bara att palla sig iväg till jobbet. Har inte råd att vara mer sjuk nu! Det går lixom inte. Men det har ändå gått bra idag.
Förstår inte varför jag ska åka på all skit som går att få. Måste vara otursförföljd. Undra om det är ärftligt att ha otur, mor min har samma flyt.

Imorgon är jag ledig, då ska försöka hinna med lite fler uppdateringar då.
Nu blir det en dusch sen huvudet på kudden för min del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0