Mammig


Nu är Oscar på dagis. Vi tog en promenad dit. Det var evigheter sedan jag var ute och gick med båda barnen. Kul! Oscar gick hea vägen. Bra det! Han brukar annars vara lite lat och åka på ståbrädan. Men det är dags att han går längre sträckor nu.
William har ingen feber idag, men är väldigt rosslig och mammig.

Idag har jag sminkat ögonen för första gången på, Jag vet inte hur länge. Allt jag använt de närmaste veckorna är lite mineralpuder och solpuder. Känner mig faktiskt väldigt fin med lite mascara idag =)






Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken fin bild :)



Och du är alltid vacker, med eller utan mascara.



Hoppas förkylningen ger sig snart.

Kram

2010-08-27 @ 21:59:33
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0