Detaljer






Har städat sovrummet. Bäddat rent, bytt gardiner och dammat av. Ett sovrum blir alltid så dammigt.
Det ser dock inte bra ut. Måste måla eller tapetsera där inne. Men jag vet inte hur jag vill ha det. Då är det lika bra att vänta.
Detaljerna här ovan är från vårat sovrum.
Stenen fick jag av min älskade, julen som O låg i magen.
Boken är min läsning just för tillfället. När man läser den känner man sig som en ganska normal mamma i ett ganska normalt förhållande, och känner inga krav på att vara den där supermamman. BRA!

Trots att jag är helt slut efter natten så måste hemmet ändå skötas hyffsat. Så idag har jag även plockat in tvätt, tvättat och hängt upp tvätt. Städat av köket, plockat i och kört igång diskmaskinen.
Städat badrummet (varför har det alltid en förmåga att bli så grisigt i handfatet? är det bara jag som har det problemet?) Äckligt!
Dessutom har jag plockat in ca 1000 mijoner leksaker som barnen under ett par timmar erövrat hela hemmet med. Och en massa skor och stövlar som låg huller om buller i hela hallen. Dessutom har jag åstakommit lite mat till de små.



Kommentarer
Postat av: Myrkryp

Duktig Sara! Mitt handfat är helt vidrigt, jämt. Tandkrämsfläckar, raklödder och HÅR. Hår, hår, hår! Var kommer allt jävla hår ifrån?!

2010-08-26 @ 21:13:58
URL: http://myrkryp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0