Överdrivet puckad!

Dagen i ära börjas med en nutrilett drink. Har börjat äcklas av min kropp. Spec. när man ser sig själv på kort!
Jag är så fåfäng så skulle aldrig tillåta mig att växa ut min garderob. Då har det gått för långt!
Alla får se ut som de vill, och jag dömmer ingen, smal som tjock. Men när det handlar om min egna kropp så är det såhär det ligger till.


På bilden ser ni oxå dagens outfit, Mohoahahha =)
Linne o mjukisbyxor är det dagen i ära. Planerar att vara hemma hela dagen. Gå ut en långpromenad ikväll, så varför kränga på sig obekväma stela jeans =)

Känner mig lite rolig idag, så vem vet, ni kanske får mer överdrivet puckade inlägg än vanligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0