Nemas problemas

Nu har jag gjort lite nytta idag iaf, inte bara flumm.
Ringde o bokade plats i frufällan nu. Bakluckeloppis på lördag. Blev ju inget för oss i sparsör i helgen som var, det spöregnade ju och blåste på lördagen.
Hoppas på bätte väder denna lördagen =)

Sen var jag i hugg med att ringa försäkringskassan och stöta på om mina pengar, men tänkte att det är bäst att kolla kontot först, loggade in och såg att det är på väg pengar in i morgon =) Bra det. Då ska du få tillbaka dina pengar mamma =)

Kollar på förlossningskliniken som brukar gå på tv4 fakta. De sänder reprisavsnitt på 4an nu på dagarna.
En del av avsnitten har jag sett, men alltid kul att kolla ändå. Älskar bebisar =) Och hur sjukt det än låter så älskar jag förlossningar oxå =) Trots att det en sån smärta att man tror att man ska dö, så går den över så fort bebben är ute, och allt är bara underbart! Skulle kunna föda minst 10 ungar till utan problem =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0