Går inte att träna utan hög musik!

Vi inväntar besök av familjen Nilsson/Skog här snart.
Tänkte bara hinna slänga in ett inlägg först.
Vad ska ni göra idag?
Här väntar vi somsagt besök, sen ska vi ner till netonnet och köpa öronsnäckor till min mp3 som av nån konstig anledning gått upp i rök.
Fick träna till musik genom stereon igår, och som jag oxå räknat med så vaknade William. Det går lixom inte att träna utan hög musik!

Har iaf ingen träningsvärk, förutom i magen, och det är inte efter crosstrainern igår.
Så det blir mer träning idag =) + att vi ska gå en långpromenad.


Man blir o se bra rolig ut genom denna camen.
Orange i ansiktet och vit på halsen... hahaha Ska försöka få igång camen på andra datorn ist tror jag =P


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej fin blogg :)

vill du vara me och tävla om att bli veckans blogg? gå in på våran blogg och anmäl dig! ha en bra dag :)

2009-09-06 @ 17:44:44
URL: http://modefreak.webblogg.se/
Postat av: Anonym

men gud vilken fin header!

har du gjort den själv!?

kolla gärna in min blogg<3

2009-09-06 @ 22:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0