Metrobloggen - 0901104

Svårt att svara på


Många som är nyfikna på hur det gick med O och potträningen på dagis i går.
Ja ni.. svårt för mig att svara på. Jag sa åt T att fråga. Men fick inte nått bra svar av honom när jag frågade hur mycket de hade haft av honom blöjan, och om man hade kissat på pottan.
Det var iaf. ingen tvätt med hem. Så jag hoppas att han va utan blöja så mycket som möjligt.

Ska be T igen att han MÅSTE fråga dem imorgon hur mycket de haft av blöjan på honom och OM han har kissat på pottan.

Nu är det snart mat. Älskling som lagar idag =)
Haltar runt här hemma med min fot, och imorgon när O är på dagis ska jag försöka storstäda här hemma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0