Metrobloggen - 0901103

Bruten fot och ny bloggstart!


Mamma saknade mitt bloggande så då är det väll bäst att man försöker börja igen =)

Sitter inte mycket vid datorn nu. Det går i perioder.

För er som inte visste det så har jag brutit 2 ben i foten.
En olycka händer så lätt.
Det gör ONT men det går. Får vila upp foten i veckan, för på lördag bär det av till ullared. T tyckte vi skulle ställa in. Men har väntat på detta i flera månader, så då kan inte en liten fot hindra mig därifrån.
Foten blir iaf. bättre och bättre, och idag har jag faktist haltat runt utan kryckor! Skönt det!
Sen tog jag bort tejpen idag. Foten ser förskräcklig ut. Men somsagt inte lika ont idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0