Metrobloggen - 0901015

Hur ofta badar era barn?


Är det verkligen kväll nu?
Ja, det verkar inte bättre. 
Idag har det varit full fart hela dagen.
Målat hela förmiddagen, städat typ 3-4 ggr, tvättat, sytt. nattat barn.
De skulle ha badat oxå, men kände att det tar vi i morgon efter dagis. Haha, jag är helt slut!

Mina barn badar inte varje dag. Gör era det?
Enligt barnläkaren vi var till ang. O´s torra hud så ska inte barn bada varje dag, om de inte är jättesmutsiga då =)
Han berättade att det är bra om de bara badar 1 gång/veckan.
Det torkar ut hudens egna fetter och det är inte bra.
Mina små badar/duschar typ bara 1-2 ggr i veckan. Men så klart tvättar jag ju av dem varje dag. Haha Det är inga små grisar jag har, haha det lät lite roligt det där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0