Klara!

Vaccinerade o klara =) Det gjorde inte ont alls tycker jag. Bra det! Nu väntar o se om man får nån biverkning.
Barnen var så duktiga! Oscar skrek, och sparkade så mycket att det inte gick o hålla honom. Så sprutan åkte ut och han fick inte in nå vaccin. Så hon fick sticka stackaren en gång till. Men så fick han ett litet mjukdjur, så var allt bra =)
William skrek inte alls. Han gnällde till en gång bara =)

Nu har lilla Oscar ont i sitt ben. Stckarn hade så ont så jag fick bära honom från köket in till soffan. Där liggar han nu o gosar under filten o kollar på tv. William springar runt här hemma som ingenting hänt.
Jag själv har lite, ja, ont är la fel ord, för det har jag inte. Känns lite stel, och slow i armen.

Nu ska jag bara tvinga Tobbe att gå iväg i veckan o ta den med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0