Helgen! Lååång uppdate

Jahopp, då var man hemma efter helgen i Storå. Just därför det inte blivit nått uppdaterat.
På lördagmorgonen åkte vi till min moster Siw för att ta 1-års foton på William. Han var såå duktig =) Glad, men svårfångad eftersom han ville springa iväg hela tiden.
Tog några bilder på Oscar oxå, sen fotograferade hon mig oxå =) Var kul, men svårt att veta hur man ska vara. Ser enkelt ut när man kollar på tv, men i verkligheten var det inte lätt =P
Längtar otroligt mycket på bilderna nu och är såå ivrig!!
Här är en av dem som vi fått smygtitta på iaf.

Foto: Siw Lindelöf, Örebro


Efter fotograferingen så åkte vi hem o käkade.
Sen gick vi ut i skogen o lekte lite med hundarna.
Efter det åkte vi hem till Brorsan och Ann-Sofie. Så fint de bor! *inte lite avis* =P
Oscar lekte med hennes söta flickor

Sen var dagen plötsligt slut!


På Söndagen... GRATTIS MAMMAS WILLIAM! Lillgubben 1 år!
Morgonen började med frukost och paketöppning =)
Sen bakade vi tårta.
Åkte upp till Magnus, Helena och lilla Ella vid 10-tiden. Sååå kul att träffas! Men blev tyvärr inte så lång stund.
Hoppas vi hinner träffas snart igen!

Sen var det bara att åka hem o äta.. och sen fira William med lite mer paket och tårta! GOTT =)


Sen vart det hemfärd för oss =(
Gillar aldrig att åka därifrån och helgen gick på tok för fort!

Hemfärden gick bra, Men va jobbigt att köra i mörker och spöregn. Vi körde hälften av vägen var och det var mer än tillräckligt för mig.

På kvällen åt vi bara lite smörgås sen blev det sängen för barnen.
Lite mys framför "vem kan slå filip och fredrik" sen somna vi sött på kudden =)


Idag regnar det med.
Vi gick till dagis i morse för jag kände att jag var bara tvungen att röra på mig! Tur att det finns regnkläder!

Får de om vi går och hämtar honom i regnet med eller om vi tar bilen =)

Oj det vert en riktigt lång uppdate!




Kommentarer
Postat av: Helena

Så söt han blev på kortet! Riktigt fint!

2009-11-23 @ 12:51:18
URL: http://busellasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0