En lång, myyysig dag!

Vilken lång dag det har varit! Vi har gjort hur mycket som helst!
I förmiddags så var vi o kollade i affärer. Blev inga blommor, för vi visste inte va vi vill ha =)
Köpte en ny växt åt fiskarna.
Sen gick vi förbi lekborgen och Oscar såg en bil han bara va tvungen att åka! Tur att jag hade en tia!
Efter det gick vi till lekplatsen.
Oscar ville bara gunga o gunga och gunga. Inget annat. William var inte alls sugen på att leka, utan ville ligga i vagnen o mysa i värmen ist. Han hade sovit så var alldeless nyvaken.

Sen vidare hem o käka smörgåstårta till lunch.
Efter det tvättade jag mattan i ungarnas rum med ångmaskinen jag lånat av mamma. Vart renare, men ska dra över den imorgon igen.
Sen har vi städat åt fiskarna. Flyttar tvättmaskinen, tvättat och hängt tvätt.
Vi har fikat kaffe/saft bullar och pepparkakor. Klippt Oscar (såååå välbehövligt!!) och badat honom.
Sen har jag även storstädat duschen! Så bra det blev! Känns så fräscht när man rengjort med ångmaskin. Alla bakterier borta =)
Sen har vi både Tobbe och jag just duschat och lagt barnen.

Så nu är dagen nästan slut. Nu blir det myskväll!














Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilka fina bilder! :) Ni verkar ha haft en underbar familjedag. Va härligt! :)

2009-11-30 @ 09:42:23
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0