BILDBOMB!!

Ni som förjer min blogg vet att vi var och fotograferade oss i lördags hos min gulliga moster!
Redan idag fick jag bilderna! TACK TACK!!!
Nästan alla vart jätte bra! Jag är så nöjd och längtar redan till nästa gång.

Tycker bilderna på mig vart bra! Det var skitsvårt att vara modell! Inte alls så lätt som det ser ut på tv.
Så känner mig stolt och vacker för att vara första gången =)

Nu kommer bildbomben!!

FOTOGRAF: SIW LINDELÖF, Örebro




Tryck på bilderna för att förstora dem!!

                     






                     



Kommentarer
Postat av: Sandra

Aww va mysigt :) Shit, adventsfirande.. Tänk att de är första advent nu i helgen. Helt otroligt vad tiden går.



Sv:O va skönt att de gick till sig så fort. Jag hoppas de rättar till sig snart här med. Men minns att de tog rätt lång tid innan jag återhämtat mig med edvin.



--------------------

Ja jag ser ju det!! Gud vad underbara bilder. Vad härligt med en moster som kan fotografera sådär!!

Och vad underbart vacker du är. Herregud!! =)



Och pojkarna är ju för söta!! Gullungar!!



Kram

2009-11-27 @ 13:20:18
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Vad fina bilder!!

Och gud så söt du är :)

2009-11-28 @ 00:52:19
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vilka fina bilder bara kanon!!! både på dig Sara och mina fina barnbarn.



Siw du är en strålande fotograf, ååå vill också ha fina bilder på min Beauty...



Kram till er alla i Borås...

Mamma & Mormor

2009-11-28 @ 10:51:49
Postat av: Karin - Mamma till Nova

Vilka superfina bilder!! :)

2009-12-27 @ 20:56:12
URL: http://karinochnova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0