Nöjd över sig själv

Idag är man nöjd över vad man presterat.
I förmiddags så blev jag nästan klar med en tröja till Oscar, sen började min sketna maskin hoppa stygn IGEN!
Fan va trött jag är på fanskapet. Ingenting jag gjorde hjälpte. Bytt ut nålen, tråden, städat den, ja allt. Ingenting gjorde skillnad. Nej, så fort jag har sparat ihop pengar ska det bli en ny! Tur att Overlocken fungerar. Utan den vat jag inte vad jag skulle göra.

Iaf så blev jag sur på maskinen så de va lika bra att sluta så man inte skulle gå runt o va sur hela dagen bara för det. Satt mig o kolla på mitt tant program Hem till gården ist =P Barnen sov så jag hade det riktigt lungt o skönt för mig själv =)
Ringde kyrkan eftersom jag funderat på varför inte prästen hört av sig än ang dopet som vi har den 17e. Hon sa att han kommer höra av sig ca 1 vecka före. Sen frågade jag om församlingshemmet, om vi kunde få låna det.
Då skulle jag ringa vaktmästarna ist sa hon. O där är det såklart ingen som svarar. Får la prova igen i morgon.

Efter maten så satt jag igång me städning. Vart en hel del. Plockade ur och i diskmaskinen fixade köket skinande rent =) Sen toaletten, sen samlade jag ihop all denna skit som har en förmåga att ligga utspridd över hela lägenheten. Sen damsög och o torkade alla golv =)
Nöjd över mig själv blev jag sittandes i soffan med pojkarna o läsa bok medans golven torkade.
Nu har jag pysslat ytterligare lite mera o nu hamnade jag i soffan igen.

Städa och städa och städa.. Varför? Egentligen. Innan kvällen är slut kommer det ligga leksaker o gregger över hela lägenheten och det kommer knappt synas att man slitit. Jaja, barn är barn, och jag älskar dem över allt annat, Mina söta små pojkar =)




Kommentarer
Postat av: Sandra

Herregud människa va du har stått i :) Du kan få komma hit o fortsätta ;)

Haha.



Men va duktig du har varit. Du ska absolut känna dig nöjd :)



kram

2009-05-07 @ 09:39:34
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja.. Usch. Tror de va vändningspunkten ida iaf.. "Ser ljuset i tunneln" ;)



Känner mig piggare. Dock trött och slut men mkt bättre. Så ja hoppas de är på bättringsvägen nu :)



Haha de förstår jag :) Ja jag hörde den går häromkring också än.. usch, borde de inte ge sig snart?! Huvva..



Kram

2009-05-07 @ 12:37:29
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0