Full fart frammåt

Föräldramötet igår gick fint. Dock ganska tjatit och sitta o lyssna i 1,5 timme. De pratade om omstruktureringen som ska ske på avdelningarna till hösten... Var många frågor bland de få föräldrar som var där. Själv tyckte jag dock att det var ganska lätt att förstå och tyckte att det verkade bra det dem tängt sig.

Barnen var hos Nettan. Det hade gått bra. Men hon är nog inte så värst sugen på att bli 3 barns förälder efter detta =P Klart att det är tufft. Spec med Oscar och Novalie som trimmar upp varandra =)
Nej, 3 barn får vänta i denna familjen... Fullt upp med 2. Men om några år så skulle det va mysigt med en till bebbe.
När de 2 man redan har är lite mer självgående. Har ju inte gett upp hoppet om en flicka. Inte Tobbe heller, det vet jag.
Han lovade mig förresten en flicka för ett tag sen =P  Det är bra det =D Då kanske det betyder 10 barn senare =P Nejdå.

Idag är Oscar på dagis. Han blir bara mer o mer blyg stackarn, Idag ville han inte alls gå in. Han klamrade sig fast allt han hade i mitt ben och skulle ut igen. Men det släppte fort.
Själv har jag inte gjort någe alls idag. Skulle ha sytt men hade inget jag kom på att sy, finns la massor, men fann ingen insperation.

William har lärt sig gå frammåt i gåstolen nu. Han har bara kunnat åkt bakåt förut, men igår kom han på snitzen, så nu kör han runt här inne lite försiktigt. Tyvätt finns det ju inga mega ytor att röra sig på.

Tobbe skulle ringa banken idag. Hoppas för min värld att han gjort det idag, Har tjatat om det hur länge som helst nu. Känns bäst att det är han som gör det eftersom det är han som har största kollen på ekonomin, och att det är han som har fast anställning. Samt att han fattar allting. Känner mig ganska korkad när det gäller bankärenden och pengar. Sen har jag ju IG i mattematik oxå =P

Nu tog det slut på både luft och ord i mig. haha. på återseende


Kommentarer
Postat av: Sandra

Va fort de går :) Tycker nyss han kom! :) Och nu går han i gåstolen.. ^^ vars ta tiden vägen?! s



Har ni haft bättre väder idag?

Kram

2009-05-05 @ 16:02:09
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0