Underbar morgon och Matvägrande liten pojke

Underbar morgon!
Vaknade strax före kl 6. William har sovit hela natten och nu var han då hungrig.
Gjorde mat och halvsatt oss i soffan med en filt. Där blev vi sittandes (eller liggandes)
Pratade lite med Tobbe medans han var uppe för att gå till jobbet. Oscar sov fortfarande.
Tobbe gick och William och jag somnade.
Oscar kom upp vid 8 (gissar jag, hade ingen klocka). Han satt sig i soffan brevid o kollade på tv. William sov fortfarande, och jag halvsov. Halv 9 kom Oscar o ville vara med o mysa. Gärna för mig, mysigt med båda pojkarna kramandes =)
 Strax före 9 gick vi upp o gjorde frukost.
Turkisk youghurt som jag hade blåbär och hallon till. Oscar fick vanlig youghurt. Sen drack vi färskpressad apelsin/ananas jouice.
Nu börjar det lite nyttigare livet förstår ni. Måste ta tag i detta, Vet att jag tjatat många ggr om det nu, men nu ska det bli av!

Solen strålar ute. Underbart!
Kl 13 ska vi vara på BVC med lilleman. Läkarundersökning idag.
Ska ta upp det här med maten en gång till. Vet inte vad jag ska göra.
Jag har kämpat med smakisar sen han var 4 månader (nu är han 6 månader) och det har inte hänt någonting.
Han bara spottar ut. Spelar ingen roll vad det är. Frukt, grönsaker, gröt. ingenting går.
Efter ett par små skedar som han bara spottar ut börjar han gallskrika, och det går inte att få tyst på honom.
Såhär har vi hållit på 2 ggr om dagen i 8 veckors tid. Allt håller bara på att rinna av mig. Jag orkar snart inte mera.

Älskar min underbara mamma! Jag har fått låna pengar av henne tills skatten kommer. Så igår beställde jag min maskin, och den kommer komma inom 4 dagar =D Så jag borde ha den till helgen!
Är så otroligt tacksam över detta!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej, det är både tråkigt och jobbigt.. Men är rätt van ändå tyvärr. :( Men jag hoppas de blir bättre snart.

Vi saknar honom båda två ju :)

Idag ska han iaf vara hemma en liten stund på fm. Eftersom han jobbade i helgen också och även jag, så vi har som inte setts ordentligt på ja vet inte när..



Aha, haha.. :) Den har fått kämpat hårt då me andra ord ;)

Å vilken snäll mamma du har! :) Va skönt, nu behöver du inte vänta så länge på den! :)

Kram

2009-05-26 @ 10:12:24
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej. Hur gick de på bvc? fick du nå bra tips?

Kram

2009-05-26 @ 18:58:08
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0