Tapeter mm

Ojdå, blev visst inte skrivet här igår.

Har väll inte haft nått att skriva om antar jag.

Igår va vi ner till färgaffärn o beställde hem tapeter.. Ska hämta dem idag o slänga upp dem ikväll. Det är ju smidigt att köpa boråstapeter, haha de tillverkas ju lixom här så det är ju ingen lång leveranstid på dem.

Men fick bli det näst billigaste allternativet "boråsan" i sortimentet kostade 145:-/rullen. Dock dock vi easy up tapeter så de gick på 195:-/rullen. Kan va värt att slippa slabba med lim o bord o hela baletten. Bara limma på väggen o slänga upp dem. Ska bli kul att testa. Jag har bara tapetserat vanligt innan.

Har nyss varit o lämnat Ogge på dagis. Ungen gick in själv! Jag har fått släpa in honom ett par månader nu.. Undra om blygheten börjar släppa lite? Bara att hoppas. Håller tummarna att ungen inte ska bli lika blyg som jag va när jag va liten. Jag vågade tydligen inte göra nånting.

Vi tog bilen idag.
När vi åkte hem satt jag William i Oscars stol. Han satt riktigt bra. Dags att dumpa babystolen när pengar kommer in här, o köpa en större bilstol.

Idag kommer Tobbe hem runt halv 2 tiden.
Vid 2 hämtar vi Oscar som vanligt. Sen åker vi ner till kyrkan, Ska träffa prästen idag. Blir spännande o se kyrkan invändigt eftersom jag aldrig varit in.

Nu ska jag ta o käka lite här framför datorn, sen ska la William sova då tänkte jag passa på att sy.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha händigt att kunna få tapeterna så snabbt!! :D Blir de nå bilder på de nytapetserade sen då? "nyfiken" :D



Hoppas de går bra att tapetsera iaf :) Easy up är skitbra!! :)



Kram

2009-05-15 @ 12:09:09
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0